比嘉周作オフィシャルブログ アラウンド ザ ワールド

比嘉周作のゲーム攻略や沖縄〜海外行き来 司会とパフォーマンスショーなど。

SPONSORED LINK

さようなら、そしてあの場所で逢おうね Good bye See you that place.

SPONSORED LINK

大切な人がいなくなって1ヶ月以上が過ぎました。
10年間、公私ともに支えてくれました。

I lost my best partner in My life one month ago.
She suported my work and life from ten years ago.

ラジオ時代からトークや朗読、司会やパフォーマンス、ゲーム配信もずっと応援してくれました。
全てを愛してくれていました。

She love my radio program,My talk,My story telling,My event mc,My performance show, and my game streaming.
my everything.

彼女はとても慈悲深く、優しい人でした。
She was a very merciful and kind person.

あまりに哀しく、毎日がツライです。
映画を観たり、ゲームをしたり何かをしても、
しばらくするとまた哀しくなります。

I so sad, and I can't breath.
If I watching movie,play game, do something,
I become lonly soon. 

眠りについて目が覚めるとまた寂しくなります。
I wake up and I become sad soon again.

もう彼女のような人は現れないでしょう。
人生の貴重な時間はほとんど過ぎてしまいました。
彼女の存在があったからここまで仕事ができました。

I will never see a wonderful person like her again.
My valuable time almost disappear in my life.
I could keep work for her suported is wonderful.

いま、"比嘉周作"をずっと必要としている人はいなくなりました。
あと何人かに会ったら、もうここを去っても良いなと思います。
彼女は最高のスタッフであり、
彼女は本物の、最後のファンだったなと思います。

I will meet a few people, and I will leave here.
Nobody needs "Shusaku Higa" because she passed away.
She was best staff.
She was really my last fan.

準備を終えたら、また旅に行くことでしょう。
I will go on a trip again when I have finished preparing.